domingo, 17 de septiembre de 2017

1ª Setmana

Dimarts 12 de Setembre i dijous 14 de Setembre

Al ser la primera classe, hem fet una didàctica de presentació diferent a les habituals. Ha sigut molt entretinguda ja cada ú tania que eixir al centre i dir que és el que li agrada fer, seguit d'una onomatopella.









Per grups hem llegit diferents textos i després haviem de comentar-los a classe amb el fí de conèixer les diferents opinions dels companys.
El text que varem llegir nosaltres, s'anomenava Treballant en grup i tractava sobre una forma diferent de com donar les classes, per exemple, la professora dona la classe, mentre que la pedagoga gaudeix del xiquets.
Unes de les frases que els companys varen destacar foren: "Establir espais de treball diferents i dotar-los de sentit, decidir què es fa i què no afavoreix la tranquilitat de l'aula a l'hora de treballar i dona al mestre temps que li cal per atendre a a quells alumnes que necessiten rebre una atenció més individualitzada"
Una de les conclucións que varem arribar amb tota la classe és que s'ha de valorar a l'alumna/e segons l'esforç que ha realitzat durant el trimestre i establir una valoració més detallada de la seva feina.
La majoria dels professors evaluen fixan-se sols amb la qualificació que es trau a les proves. Estic segura d'açò perquè durant la meva trajectòria escolar, sols he topetat amb un professor el qual no li importaven les notes que treiem als exàmens, de fet no hi fèiem. Les classes eres dinàmiques i hi havien algunes que es basaven en tallers, com per exemple teatres inventats per nosaltres. D'aquest professor vaig aprendre molt, sobretot, que per a que els alumnes aprenguen, no fa falta evaluar-los depenent d'una nota, si no del procés que es fa durant tot l'any. 

També vam fer cada ú de la classe una xicoteta redacció sobre que és per a nosaltres un bon mestre. Després ens juntavem primer per parelles i després en grups de 4 per anyadir informació a les redacción i elegir la que pensabem que estaba més completa.
Así tenim una de les redaccions:


    Què és ser un bon mestre?


      Tots al llarg de la nostra vida hem pogut apreciar el que és ser un bon mestre. Per tant, aquest ha de tindre una sèrie de requisits que l'identifiquen com a tal.

En primer lloc, la forma de ser d'un professor determinarà l'actitud que adoptaràn els alumnes.
En segon lloc, uns dels aspectes no menys importants, és el de saber dur al grup, ja que no tots el alumnes son iguals i cada ú presenta unes dificultats acadèmiques diferents, per aquest motiu, el mestre tindrà un total seguiment dels resultats obtesos, de la participació i del comportament, tratant de fer més èmfasi en aquells alumnes que els coste més.
Per últim, un bon mestre ha de tindre total coneixement dels continguts que vaja a expossar a classe, i fer que aquestes sigues dinàmiques, amb el fí de captar l'antenció dels seus alumnes.






No hay comentarios:

Publicar un comentario